Löysin Cityshopparista -50% alennuskuponkeja Hairstoreen. Viimeisestä HS käynnistä oli kulunut yli kaksi vuotta, joten ajattelin, että kai se olisi annettava taas mahdollisuus tälle hoitolalle ja näin edullisesti vielä.

Kampaamokäynti oli ihan ok. Pidin lopputuloksesta. Tukka säilyi tummana vaikka minulla olikin saavuttamattomia haaveita huomattavasti vaaleammasta tukasta. Pikku hiljaa vaalentukoon tukka raitojen avulla. Täytyy vaan hyväksyä se. Olen vain niin kärsimätön..

Toiseen hoitoon kuului sitten ripsipermanentti. Oli pakko kokeilla jotain älytöntä ja käsittämätöntä. Mietin aluksi pidennyksiä mutta toisaalta en aikoisi pidennyksiä ottaa enää jatkossa, joten permanentti kuulosti ihan sopivalta. Lisäksi olen jäänyt koukkuun L'orealin uuteen ripsiseerumiin, joten uskon saavani sen avulla uskomattoman pitkät viuhkat silmiini. Olen käyttänyt sitä jo viikon ja tulokset näkyy aivan varmasti. Toisaalta en ole nyt käyttänyt ripsiväriä joka päivä, joten sekin lienee syynä, että ripsiä ei ole päässyt irtoilemaan.

Mutta ripsipermanentin seuraavana päivänä, oh my! Ihanat ripset! Mustat, pitkät, kauniin kaarevat. Ei inhottavia klimppejä ripsiväristä. Toivottavasti permanentti kestää pitkään sillä minulla ei ole varaa siihen kovin usein. Ehkä kerran puoleen vuoteen oikealla hinnalla.. Mutta silti silmät näyttävät niin kauniilta!

EIlen myös kohtasin kosmetiikkaosastolla jotain kamalaa. Olen aina ajatellut, että on nuorten ihonhoitosarjoja ja sitten vanhemmalle iholle, kuten +30, +40 ja +65 ym. Noh nyt L'orealilta oli tullut ihonhoitosarja +25 iholle. Mietin, että ei ole totta apua! Kuulunhan vielä siihen nuorten ihonhoitosarjan kohderyhmään. Menin toisen tavaratalon kosmetiikkaosastolle ja sorruin. Ostin koko sarjan, paitsi en vielä yövoidetta ja silmänympärysvoidetta, sillä ostoskorissa oli jo reilulla 100 eurolla kosmetiikkaa ja ravinnelisiä.

Voisin sanoa, että olen todellinen mainoksen uhri. Mitä mainoksen? Mainoksien!